2017-05-26 07:42:00

CARNet Helpdesk – Podrška obrazovnom sustavu

Kandidati koji za vrijeme e-Upisa imaju nedoumice, pitanja ili probleme vezane uz rad sa sustavom, mogu kontaktirati CARNetovu Podršku obrazovnom sustavu (radnim danom od 8 do 20 sati) na broj telefona 01 6661 500 ili na e-adresu helpdesk@skole.hr

Potrebno je uzeti u obzir da za vrijeme e-Upisa Helpdesk zaprima upite i za druge sustave (e-Dnevnik, e-Matica) stoga se preporuča kod svakog upita navesti... 

da se radi o upisima uz sljedeće podatke:

- ime i prezime

- korisničku oznaku

- kontakt telefon/mobitel

- detaljan opis problema uz sve informacije za koje kandidat smatra da bi mogle pridonijeti bržem rješavanju upita.

Također je važno naglasiti da ako učenik ima poteškoće u sustavu (posebno ako se radi o krivim ili nepotpunim podacima) treba se javiti svom razredniku u osnovnoj školi koji ima mogućnost izmjene. Ako razrednik naiđe na poteškoće preporuča se da povratno nazove CARNetovu Podršku obrazovnom sustavu jer ima uvid u veći dio sustava od samog učenika.


Osnovna škola Kneza Mislava Kaštel Sućurac