preskoči na sadržaj

Osnovna škola kneza Mislava Kaštel Sućurac

Login
Sjednice Učiteljskog vijeća 2017./2018.

 

Utorak 10.07.2018. u 9.00 sati

Utorak 3.07.2018. u 12.00 sati

Ponedjeljak 18.06.2018. u 12.30 sati

Utorak 12.06.2018. u 13.10 sati

Ponedjeljak 26.03.2018. u 13.15 sati

Četvrtak 25.01.2018. u 13.15 sati

Utorak 9.01.2018. u 9.00 sati

Petak 22.12.2017. u 13.00 sati

Ponedjeljak 13.11.2017. u 13.00 sati

Petak 22.09.2017. u 13.10 sati

Utorak 29.08.2017. u 8.00 sati

Ponedjeljak 21.08.2017. u 9.00 sati

Vremenik 2017./2018.

Natjecanja

Upisi u srednje škole

 

Školski vrt

Pravila škole

 

Red button

 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit!

Školsko zvono

Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza
YoWindow.com yr.no
Provjeri svoje znanje

Zamke elektroničke pošte

Prijedlozi

 

webtim@net.hr

Priznanja

Nastava
CARNet za nastavnike
Mirela Kovačević / datum: 3. 11. 2010. 20:53

Klikni OVDJE.


[OPŠIRNIJE]



Portal www.ucitelji.hr u emisiji e-Hrvatska
Mirela Kovačević / datum: 23. 10. 2010. 20:26

Portal programa „Suradnici u učenju“ www.ucitelji.hr predstavljen je u emisiji e-Hrvatska. Program „Suradnici u učenju“ Microsoftov je projekt koji se provodi od 2004. i ima dva temeljna polazišta: vjeru u kreativni potencijal nastavnika i učitelja u hrvatskim školama i uvjerenje da informacijske i komunikacijske tehnologije mogu pomoći nastavnicima, studentima i učenicima u ostvarenju njihovih potencijala.

Tri dodatne značajke provedbe programa u Hrvatskoj su promicanje projektnog rada, promicanje timskog rada te predstavljanje nastavničkih postignuća zainteresiranoj javnosti u Hrvatskoj i drugima u svijetu.

Više informacija saznajte u prilogu emisije e-Hrvatska.


[OPŠIRNIJE]



Uporaba računala u nastavi
Mirela Kovačević / datum: 27. 10. 2009.

Što je interaktivna bijela ili pametna ploča?

Više o interaktivnoj ploči pogledajte pod OPŠIRNIJE.


[OPŠIRNIJE]



Ocjenjivanje
Administrator / datum: 18. 3. 2009.


[OPŠIRNIJE]



Novi broj časopisa Pogled kroz prozor
Mirela Kovačević / datum: 8. 11. 2009.

Objavljen je novi broj digitalnog časopisa Pogled kroz prozor, koji se izrađuje u okviru MS projekta Suradnici u učenju. Časopis je osmišljen za razmjenu iskustava među učiteljima, koji su aktivni suradnici kroz pisanje i komentiranje članaka.

Ovaj broj Pogleda je gotovo dvostruko „deblji“ nego inače, što je odraz brojnih listopadskih aktivnosti - Stručno-metodički skup matematičara, prvi virtualni Državni skup učitelja i nastavnika informatike, Informativni dani Agencije za mobilnost i programe Europske umije, izlazak Windowsa 7… Osim toga, Pogled je sinkroniziran sa školskom godinom pa ovaj broj pokazuje da su učitelji aktivno i kreativno radili u listopadu i da imaju još puno, puno ideja čiju realizaciju i opise sa znatiželjom iščekujemo.

Časopisu je moguće pristupiti na adresi http://pogled-pil.spaces.live.com/.


[OPŠIRNIJE]



RSS


ZA POTICAJNO I SIGURNO OKRUŽENJE U ŠKOLAMA

Korisne materijale pogledajte ovdje:



 O R E S T I T U C I J I.doc
 PROT. PRACENJA. 2.doc
 PROTOKOL PRACENJA PONASANJA JEDNOG UCENIKA.doc
 Vodic za postupanje kod zlostavljanja.doc

 

''Nije znanje znanje znati,
    već je znanje znanje dati.''

Jedan profesor sa grupom svojih studenata sociologije obilazio je siromašna predgrađa Baltimoora da bi napravili studiju o 200 momaka. Trebali su napisati što misle o budućnosti svakog od tih dječaka. Studenti su, svi do jednoga, napisali da ti dječaci nemaju nikakvih šansi za uspjeh. Drugi profesor sociologije poslije izvjesnog perioda proučavao je tu istu studiju. Od svojih studenata zatražio je da istraže što se dogodilo sa nekadašnjim dječacima. Studenti su saznali da su, osim 20 dječaka koji su se odselili ili umrli, 176 od 180 postali uspješni odvjetnici, liječnici i poslovni ljudi.

         Profesor je bio zapanjen. Odlučio je detaljnije ispitati u čemu je stvar. Svi ti ljudi, srećom, živjeli su u okolini, tako da je svakome od njih mogao postaviti pitanje: ˝Što je, po vašem mišljenju, najviše doprinijelo uspjehu koji ste postigli?˝ U svim slučajevima odgovor je ukazivao na činjenicu da su dječaci imali dobru učiteljicu.

         Učiteljica je još uvijek bila na životu, pa je profesor potražio tu staru, ali još živahnu ženu koja je koristila magičnu formulu pomoću koje je te dječake izvukla iz siromašnih ulica u predgrađu i utrla im put ka uspjehu.

         Učiteljičine oči su blistale, a usne se razvukle u ljubazan smiješak. ˝To je tako jednostavno,˝ - rekla je. ˝Voljela sam te dječake.˝

Erik Batervort


Drage učiteljice i učitelji probajte razmišljati o ovome!   

preskoči na navigaciju